utorok 21. mája 2013

Májový shopping

Slnko pečie (momentálne síce nie), zbytky peňazí z Francúzska boli dostatočné, tak som si povedala, že už by bolo načase aspoň trochu obnoviť šatník. S kamoškou sme išli do obchodného centra s veľkými nádejami, aké skvelé veci si kúpime a nakoniec sme odlišli s dlhým nosom. Síce som pokúpila pár vecí, no očakavála som viac. Mega nápisy výpredaj/ sale lákajú ľudí do obchodov už z diaľky niekoľkých stoviek metrov, no dokopy v nich niečo nájdete, iba keď máte šťastie. Väčšinou iba veľké čísla oblečení. No pridám aspoň tých pár kúskov, čo som si kúpila.



kabelka
Ešte nedávno som sa dušovala, že nikdy by som si na seba nedala imitáciu nejakého slávneho výrobku. A hľa, po ustavičnom maminom dobiedzaní, som si jednu kúpila. Konkrétne takú, ktorá vyzerá ako slávna kabelka Birkin z dielne Hermes. Je z číňaku, takže myslím, že oni ani nevedia, že niečo také predávajú. Hlavne som chcela nejakú so zipsom, aby sa mi tam vošlo viacero zošitov, mala hrubšie rúčky a, samozrejme, nestála majland.
Tak tu je.


peňaženka
takisto číňak




zebrová sukňa + ružový opasok s cvokmi
New Yorker





etno sukňa
Gate
sukňa, čo som spomínala v príspevku Tip: Etno




čipkované tričko         
New Yorker


etno čelenka
Camaieu
takito spomínaná v článku etno
(najradšej ju nosím do čela- hippies válí :D )



A čo vy a vaše úlovky?


2 komentáre:

  1. Veru s dlhým nosom, za to sme si kúpili tie šanóny. :D Sukňa je nádherná (a už to viac nezopakujem, lebo budeš namyslená! :D) No a čelenka... "do akého kmeňa patríš" :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výhodná kúpa namiesto oblečenia. :D....Ďakujem (ale no, to mi nepomôže, ja už dávno som :D)....Ále daj pokoj, ty inuit. Mne sa to páči a kašlem na to, čo povedia ostatní. :D

      Odstrániť