pondelok 19. augusta 2013

Recenzia: Balea voskové pásiky

Prednedávnom som bola v drogérie a našla som tento produkt. Neviem, či som ho predtým prehliadla alebo ho proste nemali, no rozhodla som sa vyskúšať tieto voskové pásiky.
Nevedela som či si ich vziať alebo nie, ale povedala som si, že za cenu okolo 2 eur, by som ľutovala keby som si ich nevzala.




Dávnejšie som používala epilátor, ale nemala som na to nervy. Trvalo mi asi hodinu a pol dokým som si oholila jedno lýtko a tá bolesť bola dosť veľká. Myslela som si, že bolesť pri pásikoch bude rovnaká, ak nie väčšia, ale bola som na omyle. Bolí to oveľa menej ako epilátor.

Balenie obsahuje 8 voskových pásikov- 4 kusy pásikov zlepené po 2, 1 gél na odstránenie vosku a, samozrejme, návod, ktorý je ako inak v nemčine. Neučím sa nemčinu, takže nemám šajnu, čo sa tam píše. Na obale je prilepený slovenský návod, ale aj tak.
Myslela som si, že 8 kusov nebude stačiť, ale 1 pásik sa dá použiť aj viac ráz- ja som ho dokonca použila možno až okolo 10x.




Pásiky majú pre mňa celkom príjemnú vôňu- niečo ako jahody a vosk.

Takže princíp pásikov je, že ich rozhrejete trením v dlaniach- na balení sa píše okolo 30 sekúnd. Problém bol v tom, že papier na pásikoch sa veľmi šmýkal a keď sa pri trení posunul až k prstom, krčil sa a oddeľoval. Lenže ja som prišla na iný spôsob, ako ich nahriať- pomocou fénu :D. Nahrievala som každú stranu pásika asi 5 sekúnd po 3x. Určite to zaberá viac, ako trenie rukami.

Dostávam sa k podstatnému- vytrhnú všetko alebo nie? Pravdou je, že niekde áno, niekde nie. Používala som ich iba na lýtka a na vonkajšej strane vytrhnú asi polovicu, možno aj menej, ale na vnútornej strane lýtka vytrhnú skoro všetko.  Záleží to aj od nahriatia vosku. Takisto čím rýchlejšie sťahujete, tým viac chĺpkov vytrhnete, aspoň u mňa to tak bolo.
Takže moje pocity z nich sú zmiešané. Podľa toho ako dlho vydržia moje nohy bez chĺpkov sa rozhodnem, či si ich ešte kúpim, ale pravdepodobne už nie.


                                                                 Hodnotenie
                                                                      5/10

Máte nejaké skúsenosti s voskovými pásikmi? Ktoré sú podľa vás najlepšie?

23 komentárov:

  1. Thank you so much for the comment and the follow! Am following you too! Keep in touch :)
    xx
    www.JuneWantsItAll.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, ja som este pasiky neskusala a ani ich neplanujem skusat... nelakaju ma... a epilator som davno zamenila za ziletku... je to rychlejsie, aj ked vysledok nie je taky ako pri epilatore... zacinam vsak poskulovat po novinkach, ktore kupis v elektro... laserova epilacia a pod. Je to vsak velmi drahe... ale vzdy lacnejsie ako ked chodis po salonoch ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som chcela skúsiť tie pásiky, lebo ma nebaví každý deň žiletka. Laserovú epiláciu ani neviem, či som videla v elektro. Určite je to dobré, lebo to vydrží oveľa dlhšie, ale ako vravíš- cena je problém.

      Odstrániť
  3. Nikdy sem pásky nezkusila, protože já nevím prostě raději se za pár minutek oholím žiletkou, než zdlouhavěji pásky a ještě si dávat pozor, abych nevynechala místo! :D Ale pokukuju po nějakých už dlouho, že to přece jen zkusím.. a za tuhle cenu? Tak to vážně vyzkouším!!! :D

    S tím nahříváním fénem, je to super nápad!!!

    Aňul

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je pravda, že to trvá dlhšie ako so žiletkou, ale zase to tiež aj dlhšie vydrží. Skús a daj vedieť. :)
      Dík, musela som improvizovať. :D

      Odstrániť
  4. Já tyto domácí voskové pásy nemůžu ani vidět :-) Skoušela jsem to jednou a dopadlo to dost špatně :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je škoda. Ja som zatiaľ s týmito nemala žiadnu zlú skúsenosť. Teda okrem toho, že nevytiahnu všetky chĺpky. :)

      Odstrániť
  5. Great review Lia!!!!
    Kisses & hughs sweetie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks, but do you understand it? I mean, I wrote in Slovak. :)

      Odstrániť
  6. moja mamina pouziva Balea depilacny krem na ruky a s nim je spokojna :)

    Inak WELEDA giveaway stale trva! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ruky som neskúšala, skôr hľadám nejaký dobrý na nohy. :)
      Giveaway som sa už zúčastnila. :)

      Odstrániť
  7. Tnx for your lovely words Lia!
    Have a great day my dear friend!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Trošku som čakala, že by to mohlo byť lepšie, ale zjavne nič moc. Škoda, dúfala som, že možno zamením žiletku za dlhodobejšiu trvanlivosť v podobe pásikov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ze 2 eurá som ani nič extra nečakala. Ešte skúsim Veet a uvidíme. Možno budú lepšie. :)

      Odstrániť
  9. Ja jsem zkoušela voskové pásky od veet a strašně to bolelo:D takže me to odradiło na cely život si myslím :D
    Přijde se mrknout i ke me budu rada:

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieto práveže veľmi málo boleli. Chystám si onedlho kúpiť aj Veet, tak uvidím, či tam bude nejaký rozdiel. :)

      Odstrániť
  10. A big KISSSSSSSSSS for you darling!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ak nieco mas nakreslene kludne mi posli :) rada by som to videla ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúsim to preskenovať, ale je to na formáte A3 a moja tlačiareň môže skenovať len A4. Ale pokúsim sa. Som zvedavá, čo na to povieš. :)

      Odstrániť
    2. Mohla by si mi napísať tvoj mail, nech viem, kde to mám poslať? Dík.

      Odstrániť