utorok 6. augusta 2013

DIY: Elegantný účes na zvláštne príležitosti

Ako viete, v sobotu som spomínala, že pridám tutoriál na vlasy, ktoré som mala na svadbe. Tak tu je.
Dlho som hľadala po youtube niečo, čo by nevyžadovalo dlhú prípravu a zároveň niečo elegantné. Väčšina účesov, čo som našla, boli veľmi jednoduché alebo vyžadovali kulmu, ktorú nemám. Nakoniec som našla tento a bola som úplne natešená. Je dosť elegantný, takže sa hodí na hocijakú formálnejšiu príležitosť a je celý vypnutý, takže v lete je to jedno veľké plus.
Čo si o ňom myslíte?




Môj výtvor
 Vyzerá to trochu inak ale mám dlhšie a hustejšie vlasy, takže ten spodný drdol je u mňa o dosť väčší.


Zdroj: youtube.com/LetsMakeitUp1

23 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ps: Mám změněnou adresu blogu. Kdyby jsi mě hledala,tak mě najdeš na tomto odkazu:http://kniznikralovstvi.blogspot.cz/

      Odstrániť
  2. I am following :)
    Greetings :)
    Follow back? :)
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hey, oh wow we like your blog, would you like follow eachother? we starts and follow you on gfc and bloglovin! please do the same, hugs the twins from www.wmw-style.de

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you. I follow you on the same pages. :)

      Odstrániť
  4. Mne sa to stále zdá byť dosť zložité, ale možno to v sobotu na svadbe zužitkujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj to nie je zložité, len to na prvý pohľad tak vyzerá. Potom daj vedieť, ako si dopadla. :)

      Odstrániť
    2. keď sa mi to nepodarí, tak budem mať len normálne rozpustené vlasy.

      Odstrániť
  5. Moc pěkné!
    Jinak jednou bys zkusila ten španáte a určitě by Ti zachutnal, není v džusu vůbec poznat! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.
      :D Neviem, asi by som to neriskovala. Už len tá zelená farba by ma odradila. :)

      Odstrániť
  6. veľmi pekné. vydaril sa ti. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Len som opakovala to, čo som videla vo videu. :)

      Odstrániť
  7. Hi Lia, have a fab evening!
    See you tomorrow!

    OdpovedaťOdstrániť